tirsdag 17. april 2012

Relaxing bad...


Har kjøpt fargerike lys som spriter opp interiøret på badet.
Det er deilig å finne massasjebadet når man er sliten og vil få litt mere overskudd i hverdagen.
Jeg pleier å ta oppi forskjellige dufter. Her tok jeg et bad med badesaltet durance vanille ylang.
Herlig duft <3 og sterinlys <3

ØnsHa en riktig fin tirsdag.


mandag 16. april 2012

Herlige Amsterdam..



Da er en koselig weekend i Amsterdam med trivelige folk over.
Jeg har vært i Amsterdam en gang før og det kan virkelig anbefales.
 Amsterdam er en utrolig fin by hvor en kan f.eks. som vi gjorde, besøke en av Amsterdams kjente pancake restaurant og nyte deilige pannekaker. Der hadde de en spennede pannekake meny med bredt utvalg og norwegian pancake bestod av blandt annet laks på pannekaken. Så da kan dere tenke dere hvor mye en kunne velge på den:-D Jeg holdt meg til blåbær, is og yoghurt. Delicious!! I tillegg fikk vi prøvd Argentisk biff restaurant, indonesisk mat og Seafood Palace som var på en båt i en av kanalene:)

Ha en fin mandag dere:)

Vi blogges igjen!

fredag 13. april 2012

Endelig i hus..



Da er brødboksen jeg har siklet lenge etter, kommet i hus. Her i byen har den vært utsolgt med engang den har kommet i butikk. Og denne gangen sto det en igjen å ventet på meg! Så den var så heldig å bli med hjem til meg. Brødboksen er kjøpt på kremmerhuset. Synes det er så godt å ha oppbevaringsbokser for forskjellige ting og det tar jo seg mye penere ut enn at brødet ligger i en pose på benken. Synes denne sklidde godt inn på kjøkkenet :)

Ønsker dere en herlig fredag og herlig helg!

Jeg og kjæresten min reiser denne helga på weekend til Amsterdam. Gjett om det skal bli deilig. Snille mammaen min passer Carmen og det er godt å vite at hun er i trygge hender. Jeg gleder meg masse iallfall :-D Tulipanland, here we come! 



tirsdag 10. april 2012

Lene Bjerre lamper





Da er noen herlige påskedager over for denne gang. Det har vært mye pent vårvær med sol og deilige late dager med min lille familie <3 Jeg fikk litt tid til shopping i påska og stakk innom noen favorittbutikker. Blandt annet har jeg lenge ønsket meg disse Lene Bjerre lampene til nattbordslamper på soverommet. Lampeskjermene hadde jeg fra før, som har ligget innpakket og ventet på disse. Synes den enkle stilen på lampefoten gjorde seg til den myke stilen som soverommet ellers har. Jeg ble ihvertfall fornøyd med resultatet:-D

Nå skal jeg sette i gang med å lage middag. I dag står det spagetti og kjøttsaus på menyen.
Og tusen takk for alle koselig kommentarer:)  Dere er søte :)

Ha en herlig tirsdag!






lørdag 7. april 2012

Eggjakt på påskeaften





I dag har vi vært på eggjakt i skogen. Påskeharen har vært så snill og lagt ut masse egg til alle barna som var med på jakten. Barna var ivrige på å finne eggene. Koselig med slike aktiviteter på selveste påskeaften. Og vi koser oss fortsatt her i vakre Strømstad. I kveld skal se på fyrverkeri lyse opp himmelen og myse oss videre:-D

Ønsker dere alle en fin påskeaften!

onsdag 4. april 2012

Påskegodis



Er innom for å ønske dere alle en RIKTIG GOD PÅSKE!

Påske eggene er nå hos oss klekket og masse godis er å finne.
Vi skal kose oss med masse godt for både liten og stor :-D

Påskeklem fra Janne

tirsdag 3. april 2012

Smaken av vår..



Da har vi satt snuten mot vår og sol og skal tilbringe påsken i vakre Strømstad.
Godt å komme seg unna snøværet i Trøndelag og kjenne varmen fra solen steke i ansiktet.
Carmen storkoser seg med yrende båtliv og synes at alle båter ligner på "Elias" i skjærgården:)
 Her er hun pappajente på cafe og nyter cola med isbiter i som hun selv bestillte. (Skal tidlig krøkes:))
Livet i Strømstad skal nytes med late dager, kvikklunsj og påskekrim.

I love påske <3

Ha en herlig påske til deg som er innom :-)

Janne